сряда, юли 03, 2013

Обичам

Обичам. Като всички други. Обичам неща, предмети и хора, които само аз си знам защо ги обичам.

Обичам да се разплача с глас, когато ми е тъжно. Дори и навън, сред тълпата непознати.
Обичам, когато ме боли, да го изкрещя, вместо да си слагам фалшива усмивка! 

Обичам да изям цялата кутия със сухи пасти и после да кажа на сестра ми, че са мухлясали.

Обичам да провокирам хората. 
Обичам да качвам снимки във Фейсбук профила си, на които хората цъкат с език "Тая как не я е срам!" Обичам да чета коментарите под фотоса. И да не чувствам капка срам.

Обичам да върша неща, които после ми е неудобно да разкажа, но ми е приятно да си спомня! 

Обичам да говоря открито за секс, без да заменям думите с евфемизми. 
Обичам да се обадя на приятелка и да й разкажа за страхотната нощ, която съм изкарала. 

Обичам да се гледам с часове в огледалото просто, за да се уверя, че все още съм секси! 

Обичам да отида до магазина с най-разголената си блузка, само за да събера очите на кварталните мачовци! 

Обичам да чувам, че съм най-красивата на света, дори да знам, че не съм! 

Обичам да ми прошепнат в ухото "Подлудяваш ме"! 

Обичам да предизвикам бой в дискотеката от ревност! 

Обичам да наричам нещата с истинските им имена! 

Обичам приятелска ръка да ми подаде чаша с уиски и кърпичка, когато плача, вместо да ми натрапва философията си за живота. 

Обичам, когато разкажа на някой мъж, че изживявам много трудна раздяла, той да ме прегърне и да каже, че ме разбира, а в същото време да се чуди как да ме вкара в леглото си!

Обичам да виждам киселата физиономия на сестра ми, когато я бия на карти! Обичам да захвърля гневно тестето, когато баща ми бие мен на карти!

Обичам да се влюбя до полуда в човек на 2000 км! Обичам да се разтреперя, когато го чуя! Обичам след това да се разплача, че не мога да съм до него!

Обичам злобните коментари в блога си! И "професионалните" съвети. Защото те ми дават надеждата, че творчеството ми се чете. И предизвиква реакция, макар и понякога негативна!

Обичам да захвърля дискотечната си рокля на брега на морето и да се потопя в прохладните води! 

Обичам да мечтая и да си представям хората, с които искам да бъда! 

Обичам да целувам човека до себе си на публични места, така сякаш сме сами в целия свят! 

Обичам понякога да съм гадна егоистка и да твърдя, че всичко ми се полага по право! 

Обичам да говоря за себе си! Защото всички го правят, но НИКОЙ не си го признава!

Обичам. Като всеки нормален човек...

http://vanesa83g.blog.bg/lichni-dnevnici/2012/08/04/obicham.985507

Тексът е публикуван за първи път на 04.08.2012г. в vanesa83g.blog.bg

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Ако нямаш какво хубаво да кажеш, просто замълчи :)